poniedziałek, 1 września 2008

sigur rós i warszawskie papamobile

koncert był ponad dwa tygodnie temu.
był wspaniały, a wręcz boski.
ilość ludzi powalająca. wprawdzie liczyłam na sporą publikę, ale nie na wypełnienie amfiteatru do ostatniego miejsca!
warto było być pod bramą godzinkę wcześniej i zająć idealne miejsce siedzące, z którego widać było całą scenę :)

niestety tym razem mój olympus zawiódł na całej linii: nie poinformował mnie, że aby nagrać głos trzeba włączyć mikrofon ;) tak więc mam serię niemych filmów...



konfetti podczas Gobbledigook :)
głos należy sobie wyobrazić

za to na youtubie udało mi się znaleźć kilka świetnych filmików...

SETLISTA (ze strony http://www.lastfm.pl/event/592975)
1. Svefn-G-Englar
2. Glosoli
3. Ny Batteri
4. Fljótavík
5. Festival
6. Hoppipolla
7. Med Blódnasir
8. Inní mér syngur vitleysingur
9 Við spilum endalaust
10. Heysatan
11. Olsen Olsen
12. Saeglopur
13. Hafsol
14. Gobbledigook
——————————
15. Untitled 8 (a.k.a. „Popplagið”)
——————————
16. Viðrar vel til loftárása


było naprawdę rewelacyjnie i już nie mogę się doczekać kolejnego sigurowego święta :)


a tu zdjęcie do galerii dziwactw:

policja w papamobile :P